GREEN IS THE NEW BLACK

Naast dat groen een van de trendkleuren is van dit modeseizoen en de ene na de andere saladebar in Nederland wordt geopend, wordt in fashion- en foodland ook steeds “groener” gedacht. Er wordt duurzamer en bewuster omgegaan met de omgeving, maar ook met onszelf. We denken meer na over welke aankopen we doen en zijn ook bewuster met voeding bezig. Ook ik ben de laatste jaren steeds bewuster van wat ik eet, drink en hoe ik leef. Wel zoek ik daarbij altijd naar de juiste balans, want naast gezond en bewust leven, vind ik genieten heel belangrijk en wil ik  niet inleveren op smaak, kwaliteit of stijl. Pepsi speelt in op de behoeften van consumenten die bewuster met voeding bezig zijn, en heeft haar bekende blauwe blikje Pepsi Next – het drankje dat 30% minder suiker bevat dan gewone Pepsi – in een groen jasje gestoken.

Eerder schreef ik al over de lancering van Pepsi Next. Dit nieuwe drankje bevat stevia extract en 30% minder suiker dan gewone Pepsi, maar wel met behoud van de echte colasmaak. Een product waarbij lekker én verantwoord samen gaan. Na de succesvolle introductie in Nederland begin dit jaar, wordt Pepsi Next vanaf nu in een bijpassend jasje gestoken. Pepsi Next zit in een frisgroen blikje en benadrukt hiermee het feit dat de drank met zoetstoffen van een natuurlijke bron is gezoet. Met behoud van de vertrouwde, bekende colasmaak. Want genieten van de smaak, staat voorop!

Pepsi Next groen 1 Pepsi Next groen

 

Dit is een gesponsorde blogpost. Natuurlijk wordt er geen enkele blogpost geplaatst als Cotton & Cream hier niet achter staat.

print
Geschreven door

Marlieke Koks is de oprichtster van Cotton & Cream.

Geen reacties

Reactie plaatsen